Adauga un review

Pentru orice comanda plasata primesti CADOU o Figurina Soccerstarz.
Perioada campaniei 31.08.2018 – 31.03.2019
Alternate Text Produs original Alternate Text Magazin de incredere Alternate Text Plata card securizata

Trailer

Descriere

Batman Arkham City PS3 este un joc de tip actiune aventura lansat de Warner Bros Games in data de 10/21/2011, disponibil pentru  PC, PlayStation 3, Nintendo Wii si Xbox 360.

Dezvoltat de studiourile Rocksteady, Batman Arkham City amplifica atmosfera din jocul trecut, trimitându-te, de data asta, în Arkham City, noua închisoare de maxima securitate pentru raufacatorii din Gotham.

La un an dupa evenimentele din Arkham Asylum, orasul natal al lui Batman a suferit o schimbare majora. Quincy Sharp, fostul director al azilului, si actual primar al orasului a reprofilat o portiune din Gotham in titularul Arkham City, un nou fel de penitenciar, in care sa fie incarcerati toti raufacatorii din vechiul azil, cat si din inchisoarea Black Gate. Acestia au insa o oarecare libertate in interiorul acestui mic oras al crimei, iar vechii antagonisti ai lui Batman precum Pinguinul, Two Face si Jokerul fac legea.

Povestea reuseste sa uimeasca orice fan DC Comics, dar si orice amator de jocuri, in momentul in care nu poti diferentia obiectivele principale de cele secundare. Fiecare dintre acestea a primit o atentie sporita din partea echipei Rocksteady, iar tot orasul este impanzit de ghicitorile lui Riddler. Este clar ca experienta completa din Arkham City o vor primi numai cei care sunt dispusi sa exploreze toate colturile orasului, intrucat anumite personaje apar in joc doar in cadrul misiunilor optionale.

Cei care au jucat Arkham Asylum pe console, sau pe PC folosind un gamepad nu vor fi straini de schema de control din noul joc. Butoanele nu au fost schimbate, iar abilitatile lui Batman din primul joc se intorc aproape in totalitate. Evident, faptul ca mediul este acum deschis a adus cateva modificari echipamentului disponibil, cea mai mare diferenta fiind simtita in cadrul clasicului carlig al lui Batman. Acesta poate fi acum atasat de orice cladire, iar combinat cu functia de planare a mantiei, clasicul dispozitiv devine cea mai utila metoda de navigare a orasului. Evident, avem de a face si cu echipament nou precum bombele cu fum si grenadele cu gheata, utile in momentele mai tensionate ale jocului. Toate acestea pot fi insa folosite atat in lupta, cat si pentru a rezolva diverse puzzle-uri. Notabila aici este posibilitatea de a crea platforme de gheata pe apa.

Opinia Clientilor

Detii sau ai utilizat produsul?

Lasa-ne un review