Sunt deja client
E-mail
 
Parola
 
Am uitat parola
Sunt client nou
Creaza Cont
×
Termeni si Conditii

TERMENI SI CONDITII GENERALE DE VANZARE VentumGames.ro (TCGV VentumGames.ro)

 
S.C. Ventum Solutions este inscrisa la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL NR: 431705513383 din data : 06.12.2011

1. Administrarea magazinului

VentumGames.ro este administrat de SC Ventum Solutions SRL, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J12/2865/2011, Cod Fiscal RO 29363179, capital social 1000 Lei, adresa sediu social:   Cluj-Napoca, Str. Calea Turzii nr.111c ap.2  E-mail: contact@ventumgames.ro

2. Acceptare TCGV

TCGV VentumGames.ro se aplica vanzarilor de bunuri/servicii prin intermediul website-ului www.VentumGames.ro, de catre administratorul magazinului.
Utilizarea VentumGames.ro implica in mod direct acceptarea TCGV. Ventum Solutions SRL isi rezerva dreptul de a revizui aceste prevederi functie de evenimentele legislative, fara notificare prealabila.
Cumparatorul trebuie sa consulte pagina Termeni si Conditii, accesibila prin butonul de sus "Termeni si Conditii" al site-ului, inainte de lansarea unei comenzi.


3. Drepturi de autor

Vizitatorul/Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va descarca/utiliza continutul VentumGames.ro, imagini, descrieri, elemente grafice, fara acordul scris al administratorului intrucat reprezinta proprietatea Ventum Solutions SRL fiind aparat de legea dreptului de autor si de legile referitoare la proprietatea intelectuala si industriala.


4. Perfectarea contractului la distanta, valabilitate

Odata cu lansarea comenzii de pe VentumGames.ro, cumparatorul accepta comunicarea prin e-mail sau telefon prin care Ventum Solutions SRL isi deruleaza activitatea.
Prezentul contract la distanta intra in vigoare in momentul confirmarii comenzii de catre Ventum Solutions SRL. Confirmarea se efectueaza verbal (telefonic) sau electronic (e-mail).
TCGV VentumGames.ro stau la baza contractului astfel perfectat.
Ventum Solutions SRL nu considera sub nici o forma o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

5. Preturi, modalitati de plata, facturare

Preturile sunt afisate pe pagina dedicata fiecarui produs, contin TVA si nu includ cheltuielile de livrare decat daca este specificat in mod expres acest aspect sau se ofera ca si bonus pentru comenzile mari.
Preturile consolelor si accesoriilor includ taxa timbru verde.
Pretul imprimat pe factura este acelasi cu cel transmis de operatori in momentul confirmarii comenzii.

Modalitatile de plata sunt disponibile pe pagina de lansare a comenzii.

6. Stocuri, Garantii, Returnare

STOCURI

Produsele sunt disponibile in stoc dar pot exista situatii de out of stock (stoc zero) pentru cele cu miscare lenta. In functie de solicitari, se asigura refacerea stocurilor. Cu toate acestea, Ventum Solutions SRL nu poate garanta disponibilitatea produselor postate. Clientii sunt informati corect, conform termenilor si conditiilor, de disponibilitatea produselor comandate inainte de confirmarea livrarii. Rareori, pot aparea erori de comunicare in acest sens. In modulul dedicat fiecarui titlu se pot vizualiza cinci status-uri:
  • Da* - produsul este pe stoc (pot aparea intarzieri de actualizare)
  • Verifica Telefonic - cel de verificare telefonica a stocului 
  • La comanda - posibilitatea de aprovizionare in cel mult 10 zile din momentul comenzii
  • In curand* - disponibilitate pentru precomanda
  • Nu -din diverse motive stocul produsul respectiv nu mai poate fi reaprovizionat pentru un anumit timp. 

*In cazul produselor cu stoc Da apare termen de livrare, astfel:

- livrare in 24 de ore - produsele sunt in stocul VentumGames si pot fi expediate imediat dupa plasarea comenzii in - cazul in care comanda este plasata inainte de ora 16:00
- livrare in 1-3 zile - produsele sunt in stocul VentumGames sau in stocul unor distribuitori locali, iar livrarea poate dura intre 1 si 3 zile lucratoare
- livrare in 3-7 zile - produsele sunt in stocul unor distribuitori externi, iar livrarea poate dura intre 3 si 7 zile lucratoare 
- livrare in 5-10 zile - produsele sunt in stocul unor distribuitori  externi, iar livrarea poate dura intre 5 si 10 zile lucratoare 


 NOU!!! Acum aveti posibilitatea de a alege pretul de achizitie a produsului in functie de termenul de livrare!!!

**Preturile pentru precomenzi sunt doar informative si pot suporta modificari (+/-) pana in momentul aprovizionarii stocului. Toate precomenzile sunt reconfirmate telefonic sau prin email inainte cu cateva zile sau in momentul aprovizionarii stocului!!! 


Status-ul afisat in dreptul produsului are caracter pur informativ si nu are obligatii contractuale.

GARANTIE

Produse cu livrare fizica (prin curier):
  • sunt originale, sigilate (in forma in care provin de la parteneri) si insotite de factura fiscala, chitanta (eliberata de Ventum Solutions SRL sau de compania de curierat) si dupa caz certificat de garantie (pentru produsele hardware).

Produse cu livrare online (prin e-mail):
  • cd key (jocuri/game time card). Acest tip de produs permite crearea unui cont de acces pe serverele dezvoltatorilor. De asemenea ambalajul oricarui produs se poate desigila, la cererea clientului, pentru a fi furnizat prin E-mail in cazul in care acesta a fost achitat inainte cu cardul sau prin transfer bancar.

RETURNAREA PRODUSELOR

Conform legii comertului electronic "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".

Aceeasi lege mentioneaza: "Consumatorul NU POATE denunta unilateral contracte de furnizare a produselor, in cazul in care acestea au fost desigilate de catre consumator".

In consecinta, Ventum Solutions SRL ofera clientilor sai, persoane fizice, posibilitatea sa returneze produsele cumparate astfel:
  • jocurile (cu livrare fizica) cu conditia ca acestea sa aiba ambalajul original intact (sa fie sigilate);
  • celelalte produse, mai putin cele din categoriile `CD Key online` cu conditia sa fie returnate conform procedurii (politica de retur), in ambalajul original, cu toate accesoriile si fara sa prezinte vreo urma de uzura/deteriorare.

In ambele situatii clientul suporta cheltuielile de transport si respecta politica de retur prezentata pe pagina amintita in acest capitol (conform legislatiei romanesti).

Caz exceptional: daca la receptionare, clientul constata ca produsele primite nu corespund comenzii (sunt altele decat cele solicitate prin transmiterea acesteia) costurile returnarii sunt asumate in totalitate de Ventum Solutions SRL.

POLITICA DE RETUR

Clientul:
  • informeaza Ventum Solutions SRL despre intentia de returnare, prin e-mail in 10 zile lucratoare de la primirea produselor, specificand numarul facturii care a insotit produsele la livrare;
  • asteapta confirmarea, maximum 24 de ore;
  • returneaza produsele si in maximum 30 de zile primeste contravaloarea facturii.

Conform OG 130/2000:

Art. 4. - (1) Comerciantul trebuie sa transmita consumatorului, in scris sau pe un alt suport de informatii durabil, la dispozitia sau accesibil acestuia, in timp util, in perioada executarii contractului, urmatoarele: 
a) confirmarea informatiilor mentionate la alin. (1), inainte de incheierea contractului; 
b) conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului", redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14; 
c) sediul comerciantului, la care consumatorul poate sa isi prezinte reclamatiile; 
d) informatii privind service postvanzare si garantiile oferite; 
e) conditiile de denuntare unilaterala a contractului, atunci cand acesta are o durata nedeterminata sau o durata mai mare de un an.
(2) Dispozitiile prevazute la alin. (1) lit. a), b), d) si e) nu se aplica in cazul serviciilor a caror executie este realizata cu ajutorul unei tehnici de comunicatie la distanta, daca aceste servicii sunt furnizate o singura data si facturarea lor este efectuata de operatorul de comunicatie.
Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga: 
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator, daca au fost indeplinite prevederile art. 4
b) pentru servicii, din ziua incheierii contractului sau dupa incheierea contractului, din ziua in care obligatiile prevazute la art. 4 au fost indeplinite, cu conditia ca intarzierea sa nu depaseasca 90 de zile.
(2) In cazul in care comerciantul a omis sa transmita consumatorului informatiile prevazute la art. 4, termenul pentru denuntarea unilaterala a contractului este de 90 de zile si incepe sa curga: 
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator; 
b) pentru servicii, de la data incheierii contractului.
(3) Daca in perioada celor 90 de zile informatiile prevazute la art. 4 sunt furnizate consumatorului, termenul de 10 zile lucratoare pentru denuntarea unilaterala a contractului incepe sa curga din acel moment.


Cum se depune o reclamatie
Ce este o reclamatie / sesizare?


“Prin petitie se întelege cererea, reclamatia, sesizarea sau propunerea formulata în scris ori prin posta electronica, pe care un cetatean sau o organizatie legal constituita o poate adresa autoritatilor si institutiilor publice centrale si locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale, companiilor si societatilor nationale, societatilor comerciale de interes judetean sau local, precum si regiilor autonome, denumite în continuare autoritati si institutii publice”, conform art. 2 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.

Cine poate depune o reclamatie la ANPC?

„Consumatorul – orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociatii, care actioneaza în scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale ”, conform art. 2, pct. 2 din O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata.
Reclamatiile si sesizarile adresate ANPC pot fi depuse doar de catre consumatori persoane fizice. 
Divergentele între operatorii economici nu intra în sfera de competenta a Autoritatii Nationala pentru Protectia Consumatorilor.

„Petitiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petitionarului nu se iau în considerare si se claseaza”, conform art. 7 din O.G. nr. 27/2002. 

Cum depuneti o reclamatie?

Va rugam sa apelati la aceasta modalitate numai dupa ce încercati sa rezolvati amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul.

În situatia în care nu ati ajuns la o întelegere cu vânzatorul sau cu administratorul unitatii, atunci aveti dreptul sa depuneti o reclamatie la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor.

Primirea reclamatiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor Cluj-Napoca, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic.
Conform prevederilor legale reclamatiile si sesizarile se fac în format scris sau în format electronic si se transmit prin posta clasica sau electronica la sediile comisariatelor judetene sau se depun personal.
Reclamatia sau sesizarea se face în nume personal.
Reclamatia/sesizarea dumneavoastra se rezolva în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu conditia ca aceasta sa fie însotita de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscala, bon fiscal sau chitanta, contract, certificat de garantie sau alte documente, dupa caz.
Reclamatiile dvs. pentru a putea fi instrumentate de catre comisarii din cadrul Comisariatelor Judetene trebuie sa îndeplineasca conditiile prezentate mai sus. În caz contrar acestea se claseaza din lipsa de informatii.

7. Program de lucru, livrari, termene

  • Programul de lucru al site-ului este luni - vineri 10:00-20:00.
  • Produsele disponibile pe site pot fi livrate fizic (prin curier) sau electronic (prin e-mail)
  • Termenul de livrare pentru produsele fizice este de 1-10 zile lucratoare din momentul confirmarii livrarii iar pentru cele electronice de 1-6 ore (in zilele lucratoare) din momentul confirmarii livrarii.
  • Livrarile fizice se efectueaza door to door, prin curierat rapid, posta romana - serviciu externalizat deci independent de Ventum Solutions SRL. Pot exista intarzieri fata de termenul de livrare stabilit in momentul confirmarii comenzii. Ventum Solutions SRL nu isi asuma nici o raspundere in numele firmelor de curierat si posta.

Cheltuieli de transport:
  • Curier Rapid (Recomandat) (livrare in 24 de ore) - TARIF UNIC NATIONAL
  • Livrare prin E-mail -  aceasta metoda se foloseste pentru achizitionarea de CDKey-uri online (plata se face cu cardul sau prin transfer bancar). 
  • Plata Ramburs – plata catre angajatii Urgent Curier sau Posta in momentul primirii coletului;
  • Plata prin PayPal - La plasarea comenzii va rugam sa selectati metoda dorita de plata prin PayPal in functie de modalitatea de livrare, pentru a se calcula corect suma finala!!!
  • Plata prin Transfer Bancar - Se efectueaza doar in baza unei facturi proforme emisa de angajatii VentumGames. Validarea platii se face prin trimiterea unei copii a dovezii platii pe adresa de mail contact@ventumgames.ro


Modalitati de plata / livrare / tarif:

  • Plata la Livrare / Urgent Curier (termen livrare*) / 16,99 Ron
  • Plata Transfer Bancar / Urgent Curier (termen livrare*) / 11 Ron
  • Plata Cu Cardul Prin PayPal / Urgent Curier (termen livrare*) / 11 Ron
  • Ridicare din Cluj-Napoca, Str. Donath 114** / 0 Ron - necesita confirmare
  • Plata la Livrare / Curier local in Cluj-Napoca / 14 Ron
  • Ridicare de la Magazinul din Polus Center Cluj/ 0 Ron - necesita confirmare.

* Termen livrare - reprezinta termenul de livrare trecut in dreptul stocului la fiecare prdous in functie de pretul ales (Pret sau Pret Special-in cazul in care acesta exista)

**Ridicarea produselor de la punctul nostru de lucru din Cluj-Napoca se poate face 
doar cu efectuarea unei comenzi in prealabil (pe site sau telefonic), dupa 24 de ore de la confirmarea comenzii. Program cu publicul: Luni-Vineri , 10:00-18:00

8. Limitarea raspunderii

Ratingul de varsta - fiecare joc are varsta limita recomandata pe coperta si/sau in descrierea produsului. Atunci cand lanseaza comanda, clientul cunoaste aceasta informatie si actioneaza in consecinta. Ventum Solutions SRL nu isi poate asuma responsabilitatea in cazul eventualelor efecte ale distribuirii jocurilor catre pesoane incompatibile din acest punct de vedere.

Cerinte de sistem - Clientul este responsabil de verificarea cerintelor minime de sistem pe care urmeaza sa ruleze jocurile comandate. Acestea sunt sau nu disponibile in descrierea produselor. Ventum Solutions SRL isi declina raspunderea in cazul incompatibilitatii intre PC-ul propriu si jocurile comandate. Descrierile si imaginile afisate au caracter informativ si/sau pot aparea neconcordante, erori de operare. Preturile produselor se pot modifica de catre furnizori fara preaviz. Daca in descrierile jocurilor PC cerintele minime de sistem au fost omise, acestea trebuie solicitate de catre client, operatorului VentumGames.ro, inainte de confirmarea comenzii. Site-ul poate contine numeroase link-uri catre alte siteuri nationale sau internationale, publice sau private. La accesarea acestora vizitatorul/utilizatorul este in afara site-ului www.VentumGames.ro si are obligatia sa respecte termenii si conditiile de utilizare ale noilor site-uri accesate.

9. Limitari tehnice

Ventum Solutions SRL nu poarta raspunderea in cazul in care informatiile puse la dispozitie nu se pot accesa de catre vizitatori/cumparatori, indiferent de perioada de timp, din orice motive tehnice sau comerciale.


10. Obligatiile cumparatorului

  • verificarea cerintelor minime de sistem ale jocurilor comandate;
  • verificarea ratingului de varsta;
  • furnizarea de informatii reale, corecte si actuale despre persoana sa atunci cand acestea i se cer, in caz contrar exista posibilitatea refuzarii comenzilor;
  • sa accepte solutionarea eventualelor probleme in termen de 30 de zile de la data sesizarii acestora printr-un email catre contact@VentumGames.ro
  • sa accepte TCGV VentumGames.ro odata cu lansarea comenzilor si sa achite contravaloarea marfii prin metodele puse la dispozitie, la momentul transmiterii comenzii.

11. Obligatiile vanzatorului

  • sa contacteze clientii pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;
  • sa livreze produsele in cel mult 30 zile de la confirmarea livrarii, daca acestea sunt in stoc;
  • sa utilizeze datele personale colectate de la clienti/utilizatori in concordanta cu sectiunea "Confidentialitate", parte integranta a TCGV.

12. Politica de confidentialitate

VentumGames.ro nu incurajeaza SPAM-ul, nu instraineaza sub nici o forma adresa ta de e-mail, cu care ti-ai creat cont sau te-ai abonat la newsletter, unor terte persoane (fizice sau juridice), fara acordul tau explicit.
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice Ventum Solutions SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este onorarea comenzilor, reclama-marketing-publicitate si realizarea de statistici proprii necesare dezvoltarii serviciilor oferite.

Ventum Solutions SRL colecteaza, de la clientii sai date cu caracter personal (nume si prenume, e-mail, numar de telefon, adresa si alte date pentru facturare) numai daca sunt furnizate in mod voluntar. Refuzul furnizarii acestora determina imposibilitatea procesarii comenzilor transmise de pe VentumGames.ro.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator fiind comunicate Serviciului Comercial / Marketing din cadrul Ventum Solutions SRL si companiilor de curierat.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea acestora*. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul firmei. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.
Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt inexacte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.


Observatie:
* orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc.
Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nicio justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct.

Cookie-uri - sunt fisiere text, controlate de browser-ul de internet, care in versiunea standard este setat sa le accepte. La accesarea site-ului VentumGames.ro acesta va solicita browser-ului de internet sa stocheze cookie in memoria PC-ului. Informatiile din cookie-uri genereaza retinerea anumitor setari / actiuni intre doua sesiuni distincte, marind astfel viteza de incarcare a paginilor la urmatoarele vizite. Sunt situatii in care poate fi retinuta adresa IP-ului de pe care se acceseaza site-ul ori cea a site-ului de referinta, daca este cazul. VentumGames.ro poate fi utilizat, in anumite limite, si fara acceptarea cookie-urilor. Aceste informatii sunt necesare pentru a oferi vizitatorilor/clientilor servicii calitative si nu vor fi vandute, instrainate sau inchiriate unei terte parti.

13. Litigii

TCGV se supun legislatiei romane. In caz de litigiu, daca rezolvarea pe cale amiabila nu are efect dupa inregistrarea reclamatiei la sediul companiei, se va apela la instanta judecatoreasca a Tribunalului din Cluj-Napoca.