Adauga un review

229.00Lei

Din cauza situatiei actuale, toate comenzile pot suferi intarzieri in expediere si livrare. Va multumim pentru intelegere!

Alternate Text Produs original Alternate Text Magazin de incredere Alternate Text Plata card securizata

Trailer

Descriere

Sonic Boom Rise Of Lyric Nintendo Wii U este un joc de tip aventura lansat de Nintendo in data de 11/21/2014, disponibil pentru Nintendo 3Ds si Nintendo Wii U.

In Sonic Boom: Rise of Lyric, Sonic si prietenii - Tails, Knuckles, Amy si cel mai nou membru al echipei Sticks – vor lucra impreuna in incercarea de a-l confrunta pe cel mai rau inamic al lor. Lyric este o creatura ca un sarpe, giganta si monstruoasa dintr-o rasa antica. Un geniu al tehnologiei savy care foloseste ca armura un corp robotic sofisticat ca sa faca fapte nefaste, el este un dusman si o forta formidabila. Cu un accent puternic pe colaborare, rolurile lui Tails, Knuckles, Amy si Sticks vor fi crescute in joc care mizeaza pe talentele si abilitatile fiecarui personaj in parte. Scopul este de a-l preveni pe Lyric sa iti porneasca armata de roboti si sa isi urmeze planul de a distruge lumea. Mizele nu au fost niciodata mai mari si singura sansa de a-l invinge pe Lyric este unirea si munca sub forma de echipa.

Lupta cu creaturi ca serpii

Sonic Boom: Rise of Lyric este conceput pentru a profita din plin de unica a Nintendo Wii U. Jocul est eun nou capitol in universul Sonic Boom si isi va avea propria poveste captivanta.

Sonic Boom: Rise of Lyric Wii U iti va oferi o experienta diferita fata de celelalte titluri. Nivelurile detaliate si accentul pus pe abilitatile unice ale fiecarui personaj vor induce un sentiment distinctiv de aventura-actiune, oferind jucatorilor mai multe alegeri de explorare in munca lor de echipa in incercarea lor de a opri personajul negativ care seamana cu un sarpe mortal, Lyric, inainte ca acesta sa isi inainteze armata. Jocul va provoca jucatorii cu alergari rapide deasupra, dar inima jocului se va concentra pe lupta intensa si abilitati nou-noute inclusiv Enerbeam.

Previne-l pe Lyrics sa isi porneasca armata de roboti

Vai dispune de abilitati nou-noute inclusiv Enerbeam

Opinia Clientilor