Adauga un review

Alternate Text Produs original Alternate Text Magazin de incredere Alternate Text Plata card securizata

Trailer

Descriere

In primul rand veti observa lucrurile mici. Si ne referim la propriu. Consola in sine este mai mica - asa ca se va potrivi perfect in locul de joaca din casa dumneavoastra.

Au trecut zilele in care schimbai cablurile televizorului

Wi-Fi in casa.

In aceste zile, totul este fara fir. Noul Xbox 360 este singura consola cu Wi-Fi 802.11n integrat. Veti gasi o conexiune nelimitata de posibilitati de divertisment in continua expansiune pe Xbox LIVE - inclusiv o modalitate rapida si usoara de a viziona filme HD si TV si de a juca jocuri cu prietenii din intreaga lume.

Noul Xbox 360 - Pregatit pentru viitor.

Cu un nou design imbunatatit, HDD de 500 GB si Wi-Fi incorporat, noul Xbox 360 iti ofera experienta completa de gaming si divertisment. In plus, este compatibil cu Microsoft Kinect.

Mai multe porturi, mai multa joaca.

Conectati mai multe accesorii si solutii de stocare in porturile USB adaugate, acum, cu un total de 5 porturi, (3 spate / 2 in fata). In plus fata de iesirea HDMI standard, a fost adaugat un port audio optic integrat pentru o conexiune mai usoara la sunetul receiver-ului dvs.
 Xbox One a fost construita de gameri pentru gameri.

Caracteristicile principale ale noului Xbox 360 sunt:

Design modern - Noul design impunator si carcasa neagra cu finisaj lucios inseamna ca noul Xbox 360 arata la fel de bine precum performeaza. Start joc!

Wi-Fi integrat - Conecteaza-te cu usurinta la reteaua Xbox LIVE, joaca-te cu toti prietenii tai de pe intreg mapamondul si experimenteaza divertismentul cum nu ai mai facut-o pana acum.

Pregatit pentru Kinect (Nu este inclus in pachet, dar poate fi achizitionat separat) - Microsoft Kinect redefineste gaming-ul si interactiunea ta cu jocurile, oferind o experienta imersiva si realistica. Kinect este un sistem de control revolutionar ce iti permite sa controlezi personajele din jocuri prin simpla miscare a corpului in fata televizorului. O camera video avansata analizeaza pozitia corpului de 30 de ori pe secunda si transfera miscarile acestuia caracterului din joc. Cu o varietate de jocuri deja lansate si noi jocuri ce urmeaza a fi lansate, te poti bucura de ore intregi de distractie cu prietenii si familia.

Backwards compatible - Nu va faceti griji, veti fi in continuare posibilitatea de a conecta controlere si orice alte accesorii pe care le detineti deja pentru Xbox 360.

Xbox  a fost construita de gameri pentru gameri.

Fifa 15 aduce fotbalul la viata prin intermediul detaliilor impresionante, astfel incat fanii vor avea parte de o experienta fara precedent. Suporterii vor canta si isi vor sustine favoritii pe toata durata meciului, iar comentatorii le vor prezenta acestora istoricul intalnirii gratie motorului Dynamic Match Presentation. Pentru prima data in seria Fifa, toti cei 22 de jucatori de pe teren vor fi conectati cu ajutorul motorului Emotional Intelligence – acestia vor reactiona contextual fata de coechipieri si adversari. Motorul Next Generation Visuals va aduce stadionul la viata, iar suprafata gazonului va prezenta urme lasate de jucatori pe durata meciului. Motorul Authentic Player Visuals se asigura ca jucatorii arata exact ca in viata reala. Player Control afecteaza miscarea jucatorilor, oferindu-le atletilor control si personalitate atunci cand se afla in posesia balonului, iar luptele om-la-om vor fi mai intense ca oricand. Fotbalul este cel mai mare spectacol, iar Fifa 15 ii pune pe fani in centrul scenei, permitandu-le sa traiasca emotia si intensitatea sportului rege.

Emotional Intelligence – Pentru prima data, Fifa 15 modeleaza emotiile celor 22 de jucatori, oferindu-le fanilor sansa sa aiba contact cu atitudinea si personalitatea celor mai buni fotbalisti in timpul meciurilor. Jucatorii recunosc acum situatiile care impun un raspuns emotional si reactioneaza natural in functie de momentul meciului. Spre exemplu, un jucator faultat in mod repetat va reactiona in functie de intensitatea faultului. Jucatorii vor reactiona la deciziile arbitrului, la tackling-urile adversarilor, la ocaziile ratate, la goluri si la alte momente cheie din timpul meciului. Exista pe 600 de reactii emotionale care pot fi intalnite pe parcursul unui meci.

Dynamic Match Presentation – Ziua meciului va fi mai dinamica si mai imersiva ca oricand – actiunea meciului te va acapara complet. Publicul va avea atitudini specifice, iar cantecele si modul in care isi incurajeaza favoritii vor fi diferite in functie de club, liga, tara sau continent. Fanii lui Liverpool de pe Anfield traiesc altfel meciul decat cei din Buenos Aires, de pe La Bombonera. Comentatorii vor puncta aceste momente pe parcursul intalnirilor. Reactiile de banca de rezerve, sarbatorirea golului de cei 10 jucatori de camp, animatiile copiilor de mingi si comentariul contextual vor mentine fanii Fifa 15 conectati la atmosfera pe toata durata meciului.

Team Tactics – Echipele vor fi constiente de evolutia meciului si isi vor modifica tactica de joc in functie de situatie. Spre exemplu, daca adversarul conduce la un gol diferenta in minutul 88, poate decide sa protejeze mingea la coltul terenului in asteptarea fluierului de final. Adversarii isi vor asuma riscuri atunci cand sunt pe punctul de a pierde meciul sau vor incerca sa conserve avantajul minim. Park the Bus,In the Mixer si Time Wasting sunt cateva dintre tacticile pe care fanii le vor regasi in Fifa 15.

Authentic Player Visuals – Echipa de dezvoltare a jocului Fifa 15 a creat fotbalistul Next Generation – asigurandu-se astfel ca jucatorii vor arata la fel ca in viata reala. Noul sistem fizic asigura un nivel ridicat de detalii faciale ale jucatorilor. Acestia vor fi mai puternici si mai atletici, iar echipamentele se vor misca in mod realist si se vor murdari cu noroi si iarba pe parcursul meciului.

Living Pitch – Gazonul nu va mai fi niciodata la fel. Intrarile prin alunecare si urmele lasate de crampoane vor fi acum vizibile pe suprafata de joc, exact ca in cazul unui meci adevarat. Cei care vor juca pe ploaie vor observa noroiul de pe gazon. Fizica steagurilor de la cornere, barele care se zguduie si panourile LED de pe marginea gazonului sunt doar cateva dintre detaliile care aduc Fifa 15 la viata.

Agility & ControlFifa 15 adauga un nou nivel de capacitate de reactie si control. Motorul Run Touch Dribbling le va permite jucatorilor sa controleze mai bine balonul in timpul alergarii si in situatiile in care au putin spatiu de manevra, oferindu-le un plus de personalitate celor mai buni jucatori din lume. Leo Messi se va misca si va dribla ca in realitate.

Man-to-Man Battles – Deposedarea adversarului in Fifa 15 aduce mai multa satisfactie dar este nevoie de mai multa implicare fizica. Jucatorii folosesc motorul Full-Body Defending pentru a castiga si pastra posesia balonului. Motorul Possession Tackles vine in ajutorul apararii, ajutandu-i pe fundasi sa pastreze balonul in apropierea lor dupa ce au reusit o deposedare. Intrarile umar la umar si tragerile de tricou vor fi acum mai vizibile gratie tehnologiei imbunatatite.

Correct Contacts Physically Correct Contacts revolutioneaza felul in care mingea interactioneaza cu jucatorii si mediul. Fiecare dribling, fiecare atingere a balonului, fiecare pasa, fiecare sut si fiecare deviere vor fi influentate de miscarea mingii. Astfel balonul va avea traiectorie, efect si miscare diferite. Miscarea mingii in Fifa 15 va schimba jocul.

Set Piece Control – Fanii Fifa 15 au acum mai multa libertate in atac pentru ca au posibilatea sa preia controlul asupra coechipierilor la out-uri, cornere si lovituri libere. Prin intermediul stick-ului drept, fanii Fifa vor putea pozitiona coechipierii in cea mai buna pozitie pentru a primi balonul.

Opinia Clientilor

Detii sau ai utilizat produsul?

Lasa-ne un review